Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концептуалният Suzuki iM-4 получи серийна версия

30.10.2015 10:29
Туит
Концептуалният Suzuki iM-4 получи серийна версия

В моделната гама на марката автомобилът ще се позиционира като идеологически наследник на Jimny

Японската компания Suzuki представи на автомобилното изложение в Токио серийната версия на концепцията IM-4. Кросоувърът се нарича Ignis и ще излезе на пазара през 2016. Основният му конкурент ще бъде Fiat Panda. В моделната гама на марката автомобилът ще се позиционира като идеологически наследник на Jimny.

Новият модел практика повтаря външен вид на демо автомобила. Дължината на компактния кросоувър е само 3700 мм, а широчината - 1660 мм. Размерът на колесната база е 2435 мм. Колата притежава хибридна задвижваща система. Тя включва 1,2-литров бензинов агрегат Dualjet от Swift. Двигателят работи в комбинация с безстепенен вариатор CVT. Освен това не е изключено  и появата на 1.0-литров бензинов двигател Boosterjet. Динамичните характеристики на модела се пазят в тайна.  И още, автомобилът е оборудван със система за задвижване на предните колела, а като опция се предлага и модификация с четири двигателни колела.

Suzuki също демонстрира в Токио концепта Ignis-Trail. Прототипът е офроуд версия на Ignis. Автомобилът е получил колела с по-голям диаметър, релси на покрива, допълнителна защита на шасито и увеличен клиренс за шофиране по неравен терен.

Последната премиера на Suzuki беше на новия компактен хечбек за Европа, нарече Baleno. Автомобилът е сериен вариант на концепта iK -2. Дължината на модела е 4023 мм, широчина - 1920 мм, а колесната база е 2520 мм. Под предния капак на колата е монтиран 1,0-литров бензинов двигател Boosterjet.


Коментари
comments powered by Disqus