Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концернът BAIC направи пътна версия на електрически болид

04.04.2016 15:50
Туит

На 25 април на автомобилния салон в Пекин партньорите ще представят статичен прототип

Китайските медии разпространиха информация и корпоративни снимки на електрически суперавтомобил, създаден от BAIC BJEV и испанския екип Campos Racing . Автомобилът, който за момента е без име, ускорява до „сто” за  по-малко от 3,0 секунди, достига максимална скорост 260 км/час, с едно зареждане може да измине над 300 км (по цикъла NEDC). Има три режима на управление: състезателен, комфортен и икономичен. Клиренсът може да се променя съответно - 80, 100, 120 мм.

Дължината на спортния модел е 4570 мм, широчината – 2040, височината - 1214 мм, междуосие  - 2800 мм. Разпределението на масата върху осите е 46:54. Размерите на гумите са 265/30 R19 отпред и  315/30 R20 отзад.
Страничните огледала са заменени с видео камери. Диаметърът на въглеродно-керамичните спирачните дискове е 380 мм.

В основата на пътната версия на колата лежи електрическият болид, който участва във Formula -Е с два отбора: NextEV TCR (Нелсиньо Пикет, ОливерТьорви) и Mahindra Racing (Бруно Сена, Хайдфелд). Състезателните автомобили имат наложени от FIA ограничения на скоростта и мощността (225 км/ч и 272 к.с. съответно), но те не се отнасят, разбира се, до пътната версия на супер автомобила.

Предполага се, че на 25 април на автомобилното изложение в Пекин партньорите ще представят статичен прототип и ще заявят, че в близко бъдеще суперавтомобилът ще стане напълно функционален (което обаче не изключва вариант концепт). Купето ще бъде използвано като витрина на постиженията, т.е. за нуждите на маркетинга. Далеч по-интересно е какво замислят по-нататък в изследователските центрове в Барселона, в концерна BAIC и Силиконовата долина. Плановете в Поднебесната империя предвиждат електрическите автомобили в страната да станат масови.

Коментари
comments powered by Disqus