Всяка от трите марки (Peugeot, Citroen и DS) ще произвежда годишно по един нов модел
Краткосрочната стратегия Back in the Race (Обратно в състезанието), призвана да укрепи финансовото състояние на групата PSA, ддаде своите първи резултати. Сега, като се опира на това, френският автомобилен производител разработи глобален план с не по-малко впечатляващо наименование Push to Pass (в свободен превод означава "да настъпим газта, за да изпреварим другите”) и неговите задачи обхващат периода 2016-2021 година. През това време всяка от трите марки (Peugeot, Citroen и DS) ще произвежда годишно по един нов модел във всеки регион.
Президентът на PSA Карлос Таварес каза: "Чрез укрепване на финансовото състояние започваме да насърчаваме нашите продукти и технологии в света. Станахме по-бързи, готови сме да работим в нова парадигма, улавяме промените в поведението на шофьорите. Развитието на дигиталните технологии ще ни позволи да установим по-близки отношения с нашите клиенти. Планът Push to Pass ще осигури на групата PSA естествен печеливш растеж. "
В Световен мащаб концернът възлага важна роля на лекотоварния транспорт. Такива модели ще бъдат осем от обща 34 в цялата гама. Включително официално е потвърдено и разработването на нов пикап с полезен товар от един тон. Въпреки промяната на приоритетите при хибридите (от дизелово-електрически до бензино-електрически), концернът няма да изостави тази тема, а тъкмо обратното, ще разрабатова и нови модели с хибридно задвижване. В гореспоменатия период седем от хибридите вече ще се зареждат от битовата електрическа мрежа. Освен това PSA ще представи и четири електрически превозни средства.
Новите модели не са единствената опора в стратегията за развитие. Компанията възнамерява да разшири клиентската си база за сметка на новите предложения в следпродажбеното обслужване, лизинга, управлението на автомобилни паркове. В общи линии, голямо значение ще бъде отделено на най-различни услуги. Това, разбира се, се вписва в една постепенна промяна на парадигмата в индустрията: всички автомобилни гиганти всички обръщат повече внимание не само на производството на автомобили, а и на перспективни услуги, свързани с високите технологии (каршеринг, свързани автомобили с всякакви услуги на различно разстояние). Разбира се, че в бизнес плана няма отсъстват автономните автомобили.
Изпълнението на плана трябва да осигури оперативен марж на автомобилната компания на ниво от 4% през 2016-2018. и 6% до 2021 г., както и до увеличаване на оборота в сравнение с 2015 г. (54 милиарда евро) с 10% до 2018 г. и с 15% до 2021 г.
Най-близките премиери на концерна са Peugeot 3008 (на снимката) и 6008, DS 3 SUV, Citroen C6 и Citroen C3 Picasso.