През следващите десет години ще се появят дилърски центрове в 200 града в целия свят
Концернът PSA Peugeot Citroen още през пролетта обяви, че ще се върне на североамериканския пазар. По предварителни данни откриването на първите дилърски ще стане през 2018 г. За съжаление все още не са обявени моделите, които французите ще изпратят отвъд океана.
Буквално преди дни шефът на бранда DS Ив Бонефон уточни: Марката отсъства от САЩ вече четиридесет години. Както се казваше по-рано, DS в скоро време ще стане самостоятелна марка, отделно от Citroen. В Китай автомобилите DS вече се продават без надпис Citroen, а от януари 2015 г. това ще се случи и в Европа. И в Щатите колите ще носят името DS, но по-късно.
Концептът Divine DS, показан преди няколко дни на автомобилния салон в Париж, играе ролята на ориентир за посоката, в която ще се развива стилът на всички DS модели през следващите години.
Последният модел на PSA, който официално се продаваше в САЩ, бeше седанът Peugeot 405. Продажбите му в Америка
приключиха през 1991 г.
Бонефон заяви, че връщането в Америка е част от стратегията за превръщането на DS в глобален бранд. А без представянето му на американския пазар е ще бъде непълно. Плановете за окончателно завръщане на Новия свят трябва да започне през 2017 г. и да продължи до 2020 г. Шефът на DS е уверен, че през следващите десет години ще се появят дилърски центрове в 200 града в целия свят. От тях в Северна Америка ще бъдат 30, а конкретно в САЩ - в 20 града.