Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Концернът Volkswagen иска да се раздели на четири холдинга

16.06.2015 10:15
Туит
Концернът Volkswagen иска да се раздели на четири холдинга

На този етап групата е принудена да предприеме тази стъпка с цел намаляване на разходите за производство

Концернът в скоро време може де се раздели на четири холдинга. Според немското издание  Handelsblatt един от тях може да бъде оглавен от бившия директор по развитието на BMW - Херберт Дис. На този етап групата е принудена да предприеме тази стъпка с цел намаляване на разходите за производство. Официално потвърждение на тази информация обаче все още няма.

Според вестника в първия холдинг се очаква да се включат такива марки като Volkswagen, Skoda и Seat. В отделна структура ще попаднат Audi, Lamborghini и Ducati. Третият холдинг ще обедини товарния транспорт. Той ще включва MAN, Scania и Volkswagen Commercial. Четвъртият клон ще събере под един покрив марките Porsche, Bugatti и Bentley.

Известно е, че в края на април, председателят на надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пийх се пенсионира. Постът на топ мениджъра временно пое неговият заместник Бертолд Хубер. Заедно с Пийх напусна автомобилния производител и съпругата му - Урсула, която бе част от надзорния съвет на Volkswagen.

По предварителни данни причината за това решение е конфликтът между топ мениджъра и ръководителя на автомобилния концерн Мартин Винтеркорн. Според няколко германски медии Пийх бе планирал на годишното събрание на акционерите на Volkswagen да поеме и длъжността шеф на групата. На идеята обаче се противопостави съветът на директорите, който се обяви в подкрепа на Винтеркорн и след гладуване бе решено Пийх да бъде отстранен от поста си.

„Членовете на съвета на директорите единодушно стигнаха до заключението, че с оглед на последните събития няма взаимно доверие, необходимо за успешно сътрудничество”,  се казва в официално изявление. Самият Пийх обаче отрече информацията за опит от негова страна да смени Винтеркорн.


Коментари
comments powered by Disqus