Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Корекции на пистата в Мелбърн

05.03.2007 13:03
Туит

Финалният завой на пистата “Албърт Парк” бе коригиран, след като миналата година Михаел Шумахер катастрофира на проблемния участък.

Въпреки че до началото на сезона остават по малко от две седмици, организаторите на дебютния старт в Мелбърн са се съобразили с предложението на техническия делегат на Международната автомобилна федерация Чарли Уайтинг за разширяване и изравняване на външния бордюр. Промените целят намаляване на риска от напускане на трасето. Неравното тревно покритие, което граничи с пистата, е бетонирано и върху него е положена изкуствена настилка.

Изпълнителният директор на Australian Grand Prix Corporation Тим Бамфорд не бе особено вдъхновен от корекциите, изискани от ФИА. “Основната причина за катастрофите е, че пилотите напускат очертанията на пистата. Бордюрите са вдигнати и карат автомобилите да подскачат, защото именно това е тяхната цел”, коментира Бамфорд. “Не става дума за сериозни промени, а за ивица широка метър и дълга не повече от 20 метра.”

Коментари
comments powered by Disqus