Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Корекции на пистата в Сингапур?

25.09.2008 16:33
Туит
Корекции на пистата в Сингапур?

Фернандо Алонсо изрази притеснения относно бордюрите в завой номер 10 на новата улична писта в Сингапур.

По-рано Себастиен Бурде също коментира шикана в тази зона от пистата и голямата вероятност при грешка от страна на пилота автомобилът да пострада при контакта с бордюрите.

„Това определено не е най-доброто решение. Ако пропуснеш шикана или напуснеш идеалната линия, трябва да минеш директно през бордюрите. Вероятно при контакта шасито ще пострада, също и пода на колата.”

„При положение, че единият автомобил излезе извън строя, винаги можеш да разчиташ на резервния. Но ако и той получи повреда на същото място или съотборникът ти катастрофира, това е краят, отиваш си вкъщи. Това ме притеснява. Не знам дали има по-добро решение и още повече не съм сигурен, че до утре могат да бъдат направени нужните корекции.”

ФИА ще разисква случая, след като състезателният директор Чарли Уайтинг прегледа обстойно проблемната зона тази вечер.

Междувременно организаторите на надпреварата тестват резервната осветителна система, която да предотврати евентуалните инциденти при срив на основната.

По-късно вечерта Чарли Уайтинг е наредил високите бордюри на шикана да бъдат премахнати за първата свободна тренировка, която е в петък от 14:00 часа българско време.

Коментари
comments powered by Disqus