В момента върви избор между осем варианта за ново име
Корейският автомобилен бранд SsangYong ще получи ново име. Смяната на имиджа на компанията ще струва над 100 милиона долара, промяната на името ще се осъществява поетапно и ще завърши след две-три години, съобщава AutoExpress.
Компанията е взела решението за смяна на името заради негативните асоциации, свързани с миналото на марката, както и поради трудното произнасяне на марката. В момента върви избор между осем варианта за ново име, но не позволяват огласяването им.
„Работим с консултантска фирма, която ни предложи осем варианта за име, но още не сме определили точното име”, заяви в Париж шефът на компанията Ю Ил Ли.
Известно е, че в следващите години компанията планира да излезе на пазара в САЩ, възможно е смяната на името да е свързана именно с този момент. Новият компактен кросоувър, който ще бъде построен на основата на прототипите XIV Air и Adventure, ще се появи под старото име.