Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Корейци искат мястото на Bridgestone

15.01.2010 12:08
Туит

Две корейски компании проявяват интерес да станат официален доставчик на гуми за Формула 1 за следващия период от три години, започващ от 2011 г.

Информацията е на спортната редакция на германските ни колеги от auto motor und sport. Според нея шефовете на Формула 1 все още не са се отказали от намерението си да убедят настоящия доставчик на гуми Bridgestone да остане за още един период от три години, дори това да означава промяна в правилата на конкурса или увеличаване на действието на настоящото тригодишно споразумение с японската компания.

Ден след последното състезание за сезон 2009 Bridgestone обяви скромно в кратък пресрелийз, че след изтичането на настоящия договор с Формула 1 през 2010 г. ще се оттегли от ролята си на доставчик.

Според германските ни колеги една от обсъжданите възможни промени е намаляване на общия брой гуми, които отборите ще могат да използват по време на състезателния уикенд. Така ще се намалят разходите на японската компания, които възлизат на около 100 млн. евро годишно.

Имената на двете компании, проявяващи интерес към правата за единствен доставчик на гуми за Формула 1, засега остават в тайна, но три са големите фирми в тази индустрия в Южна Корея: Kumho, Hankook и Nexen.

Към настоящия момент Kumho произвежда състезателни гуми за рали, рали маратон, дрифтинг, автомобили от клас GT и за болидите от Формула 3. Спортната програма на Hankook включва гуми за сериите GT, за туристически автомобили, за рали, драг рейсинг и дрифтинг. Най-малката от трите компании Nexen има програма за гуми за дрифтинг и рали.

Решението за бъдещия доставчик на гуми или процедурата, по която ще кандидатстват желаещите да бъдат изключителни партньори на Формула 1 след 2010 г., ще бъде взето на 22 януари.

Коментари
comments powered by Disqus