Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Корейците превърнаха Genesis G90 в луксозна лимузина

11.03.2016 13:51
Туит
Корейците превърнаха Genesis G90 в луксозна лимузина

EQ900 Limousine е оборудван с 5,0-литров V8 GDI серия Tau

Hyundai представи дълга версия на седана Genesis G90, наречена Genesis EQ900 Limousine. Автомобилът е ориентиран предимно към корейския пазар. Дали лимузината ще се продава на други пазари все още не е известно.

Новият автомобил от премиум марката Genesis е станал по-дълъг от седана Genesis G90 с 290 мм и е дълъг 5494 мм. Той е получил множество интелигентни системи за подпомагане на водача, които в своята съвкупност се наричат Genesis Smart Sense. Този пакет включва автономна система за аварийно спиране с разпознаване на пешеходци, интелигентен круиз контрол, усъвършенствана система за наблюдение на мъртвите зони и асистент за поддържане на автомобила в лентата на движение.

Новият модел е оборудван с интелигентна система за задвижване на всички колела HTRAC и окачване Genesis Adaptive Control Suspension Genesis Adaptive Control. EQ900 Limousine е задвижван от 5,0-литров V8 GDI серия Tau.

Базовата версия на Genesis G90 бе представена в началото на декември. Салонът  на автомобила притежава тапицерия от кожа и дърво в тапицерия още в базовото оборудване. Освен това началната модификация разполага с мултимедийна система с 12,3-инчов екран, безжично зареждане на мобилен телефон и тризонов климатроник.

В двигателната гама на G90 влиза 3,8-литров V6 бензинов двигател. Мощността му е 334 конски сили. Освен това на разположение има и 3,3-литров бензинов агрегат с мощност 370 конски сили. Топ версията на седана получи 5,0-литров V8 с мощност от 425 конски сили. Моторът работи в тандем с 8-степенна автоматична скоростна кутия.

За разработването на новите модели Genesis Hyundai създаде специално подразделение за премиум дизайн. От средата на 2016 г. тази структура ще се ръководи от Люк Донкерфолке, който преди това се е занимавал с проектиране на модели на Audi, Bentley, Lamborghini, Seat и Skoda в състава на  Volkswagen Group. Той ще  съвместява работата си като шеф на дизайнерския център на Hyundai Motor. Дейностите на новото подразделение за премиум дизайн в рамките на общото дизайнерско направление ще наблюдава президентът и дизайн директорът на Hyundai Motor Group - Петер Шрайер.

До 2020 г. моделната гама ще се състои от шест автомобила. Освен това под марката Genesis ще бъдат произведени кросоувър и спортно купе. По-късно ще бъде създадена самостоятелна дилърска мрежа за продажба на автомобилите на новата премиум марка.


Коментари
comments powered by Disqus