Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ковалайнен не сваля гарда въпреки проблемите в Renault

18.04.2007 12:04
Туит
Ковалайнен не сваля гарда въпреки проблемите в Renault

Новакът Ковалайнен остана в сянката на Люис Хамилтън на старта на сезон 2007. Но едва ли това може да бъде интерпретирано като изненадващ резултат с оглед на драстичната разлика в потенциалите на R27 и MP4-22. Още след първите три състезания младият англичанин записа името си сред рекордьорите във Формула 1, но Хейки явно не се притеснява от сериозната конкуренция и е оптимист за бъдещото представяне на Renault.

Хейки, как се чувстваш след старта в Бахрейн?

Реално погледнато всеки един млад пилот в началото на кариера има за цел да финишира успешно във всеки един старт. И на трите изминали състезания постигнах този резултат, но не мога да кажа, че съм щастлив от деветото място на “Сахир”. В действителност съм разочарован, тъй като вложих всичките си усилия, за да попадна в зоната на точките. Целият екип работи на предела на възможностите си през последните няколко седмици и аз бях длъжен да му се отблагодаря с финал сред първите осем. Засега отлагаме тази задача за следващия старт.

Как протече надпреварата за теб?

Бях изключително натоварен. Всичко почна отлично, след като на старта изпреварих Нико Розберг и Ярно Трули. Борбата в първия завой бе ожесточена, но успях да се справя. За съжаление автомобилът ми беше прекалено тежък, поради голямото количество гориво в резервоара, а мекият комплект гуми се износи прекалено бързо. Първият стинт бе достатъчно дълъг, което позволи на Трули отново да излезе пред мен, а впоследствие да бъда изпреварен и от Нико.

Потръгна ли ти след този критичен момент?

Във втората серия обиколки, когато използвах значително по-малко гориво, автомобилът се представяше на ниво. Започнах да настигам някои от пилотите в челото и си помислих, че имам голям шанс да се боря за място в зоната на точките.

Какво се случи във финалната фаза от надпреварата?

По време на последния стинт болидът отново стана нестабилен, тъй като трябваше да използваме твърдия комплект гуми. Но не се отказах, макар че беше почти невъзможно да се боря с пилотите в челото. Дадох всичко, на което съм способен. Това е най-добрият начин да се отърся от негативния резултат и да се настроя оптимистично за старта в Барселона.

по материали на Renault

Коментари
comments powered by Disqus