Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ковалайнен: Потенциалът е налице!

19.02.2010 11:40
Туит
Ковалайнен: Потенциалът е налице!

Бившият пилот на McLaren е категоричен, че T127 има добър потенциал, но и че Майк Гаскойн и целият екип на Lotus трябва да вложат още много усилия, за да се възползват от него.

Ковалайнен се качи за първи път зад волана на T127 вчера на пистата „Херес“, но заради лошото време, проблемите с хидравликата и за финал - грешката в третия завой, която повреди предното крило на автомобила, завъртя само 30 обиколки. Въпреки това финландецът бе доволен от качествата на новия болид.

„Потенциалът е налице! Първоначалното ми усещане от сутринта беше добро“, коментира Хейки за Autosport. „В бавните завои автомобилът се държи отлично, но ни липсва сцепление. Мисля, че и при високоскоростните и на правите също губим време, макар че това до голяма степен е провокирано от проблеми в настройките. Малко тежък е, със сигурност трябва да го олекотим, след което ще имаме повече възможности да варираме с баласта и да открием точния баланс. Като цяло обаче всичко е наред. Наслаждавах се на автомобила още от самото начало. Сутринта имахме малък проблем с хидравликата, но след като го отстранихме, всичко тръгна добре.“

Отборът на Lotus изненада всички в сряда, когато тестовият пилот Феъръз Фози завъртя цели 76 обиколки още при дебюта на T127. Ковалайнен също признава, че не е очаквал подобен старт на предсезонната подготовка.

„Мисля, че срядата мина много по-добре, отколкото очаквахме. Ако трябва да съм честен, Майк (Гаскойн) постоянно повтаряше, че този автомобил би трябвало да е наистина много здрав, макар и не най-бързият на стартовата решетка първоначално. Винаги обаче те глождят съмнения. Отидохме да направим шейкдауна в Англия и там имахме малко проблеми, така че нямахме представа как ще продължат нещата. Но всичко беше наред, не излязоха никакви съществени проблеми. Дори и този, който имахме в четвъртък, не беше сериозен. Просто монтажът на хидравличната система не беше наред. След като направихме съответните промени, нямахме никакви проблеми.“

„Естествено, километрите са важни, но мисля, че направих доста полезни неща по отношение настройките на двигателя, газта, диференциалите, в действителност на цялата електроника. Според мен не бяха така, както би трябвало да са и съм сигурен, че това ще се отрази на резултатите ни. Най-важното за нас е да навъртим колкото се може повече обиколки, за да отстраним всички проблеми преди Бахрейн. Това е основната ни цел и атмосферните условия нямат особено значение в този смисъл.“

Ковалайнен допълва също, че е сравнително доволен от двигателя на Cosworth. Финландецът признава, че не е толкова добър, колкото този на Mercedes, но и че на този етап това е една от най-силните страни на Lotus T127. „Мощността е различна в различните режими, но смятам, че това е един от най-силните компоненти на автомобила в момента. Свършили са добре работата си“, завършва Ковалайнен, който ще тества също днес, а утре ще предаде щафетата на Ярно Трули.

Коментари
comments powered by Disqus