Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кой ще кара за Force India догодина?

25.11.2010 16:19
Туит

Вакантните места във Формула 1 за сезон 2011 се броят на пръстите на едната ръка, след като повечето тимове избраха да запазят пилотските си линии. Единственият отбор от „старите“, който все още не е обявил избора си, е Force India, но пък и кандидатите за двете места там съвсем не са малко.

Още в началото на есента в падока се разнесе слух, че Адриан Сутил ще изостави екипа, с който работи от 2007 г. насам и ще се присъедини към отбора на Renault. Много е вероятно обаче Виталий Петров да запази своето място при французите, което пък от своя страна да е причината Сутил категорично да обяснява напоследък, че и догодина ще работи с Виджай Маля.

Това означава, че във Force India реално има едно вакантно място, като фаворит за него поне засега е Витантонио Лиуци. Италианецът направи повторния си дебют във Формула 1 миналата година, след като Джанкарло Фисикела се присъедини към екипа на Ferrari, но така и не можа да покаже през тази, че неслучайно бе сочен като една от най-големите надежди на италианския моторспорт. Резултатите в края на сезона го доказват – 21 точки за Лиуци срещу 47 за Сутил.

Въпреки това Тонио е убеден, че ще остане в отбора. „Постоянно ме питат дали ще карам за Force India през следващия сезон“, пише Лиуци в своята колона за ESPN. „Уверен съм, защото от отбора ми дават сигнали, че всичко ще остане като преди. А и имам договор.“

„При всеки случай обаче Формула 1 е особен случай, тъй като понякога не си наясно буквално до последната минута, но все пак се чувствам добре и мисля, че всичко ще се реши съвсем скоро.“

„Аз и моят мениджър сме в добри взаимоотношения с тим-шефа Виджей Маля, а и той винаги е бил позитивно настроен към мен. Не мисля, че иска да прави промени, но нека изчакаме, за да видим дали наистина е така. Докато отборът не направи официалното си изявление, естествено, ще има притеснение. Това обаче е част от Формула 1.“

В последните няколко дни все по-усилено се говори, че освободеният от Williams Нико Хюлкенберг преговаря с Force India. Същевременно отлични шансове за вакантното място има и тестовият пилот на индийците Пол ди Реста, който е само на крачка от тилата в DTM. Ник Хайдфелд също е отлична кандидатура заради опита си с новите гуми на Pirelli, така че едва ли Виджей Маля ще може да вземе крайното си решение в рамките на следващите няколко седмици.

Коментари
comments powered by Disqus