Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кралицата на Ринга за радостта от шофирането

02.11.2010 14:39
Туит

Тя има едно от най-сладките задължения на света, за което много автомобилни ентусиасти от мъжки пол могат само да мечтаят.

Тя е бивш професионален пилот, в момента е популярен водещ на телевизионно шоу и въпреки това остава "бакшиш", който „разхожда“ феновете по цялата легендарна дължина на „Нюрбургринг“ с 507 „коня“ под капака на своето такси.

Тя е Сабине Шмит, но скромно отбелязва, че всички я познават като Кралицата на „Ринга“. За 41-годишната германка „Нордшлайфе“ е нещо повече от втори дом, в който компания й прави перлено белия BMW M5. Причината за нейната визита на страниците на ams.bg е участието й в новия маркетингов проект на баварската марка BMW Unscripted.

 

 

Преди години компанията направи серия от клипове с холивудската звезда Клайв Оуен, но те следваха определен сценарий и в тях имаше заложена история. С новата поредица баварците се опитват да избягат от клишираните рекламни спотове и да се възползват от доказалия се потенциал на видео маркетинга в интернет.

В този случай производителят залага на емоционалната връзка между истинските пилоти и шофьори и техните автомобили BMW.

Идеята изглежда се оказва сполучлива и в импровизирания си разказ, на фона на красиви дрифтове по „Ринга“, Сабине споделя откровеното си усещане за M5. “Чувствам се така, сякаш съм част от автомобила”, признава тя и в очите й може да се прочете радостта от шофирането.

Снимката е на униката BMW M5 CLS.

Коментари
comments powered by Disqus