Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Краштест: Audi Q7 vs. Fiat 500

28.07.2008 13:21
Туит

Немският автомобилен клуб ADAC подлага на краштест масивния всъдеход Audi Q7 и малкия Fiat 500. Проведеният експеримент е показателен за беззащитността на пасажерите в сигурен автомобил от ниския клас, когато срещу него се изправи повече от два пъти по-тежко превозно средство.

ADAC констатира твърде високо натоварване при сблъсъка за пътниците в 500, въпреки че моделът бе оценен като един от най-сигурните в своя клас от агенцията EuroNCAP. Защитната клетка на каросерията е съхранена, въздушните възглавници обаче не успяват да предотвратят контакта между обитателите на превозното средство и волана респ. първата колона. Екстремно високите измерени стойности за натоварване на врата, таза и краката на тестовия манекен във Fiat говорят за тежки наранявания при евентуален реален сблъсък.

Причина за сериозните деформации в предницата на 500 е солидната носеща конструкция на Q7, която почти не търпи поражения. Други фактори, които допринасят за крайния резултат, са огромната разлика в теглото на двамата "противници" и липсата на щадяща отсрещния автомобил концепция в Audi. Според немския автомобилен клуб промени в строежа на баварския всъдеход биха могли да оптимизират констатираното неравновесие.

Коментари
comments powered by Disqus