Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Краштест: Renault Laguna

22.08.2008 16:34 3
3
2571834473
Туит

Тестовите изпитания на ADAC показват тревожни резултати - дори относително сигурният френски представител на средния клас се деформира неузнаваемо при челен сблъсък със скорост от 80 км/ч.

Въпреки че в теста на EuroNCAP с 54 км/ч Laguna уверено печели пет звезди, а пасажерите остават почти без наранявания, при 80 км/ч (56% повече енергия от удара) потенциалът за безопасност на превозното средство се изчерпва тотално. Предпазният колан, неговото затягане и въздушната възглавница не предотвратяват грубия контакт между главата на водача и волана. Коленете му също са изложени на висок риск от нараняване от страна на арматурното табло. Тригодишното дете на задната седалка остава сравнително защитено, но бебето до него би понесло сериозни поражения. „Най-сигурно” в крайна сметка се оказва мястото на навигатора.

Тестът демонстрира ясно, че под определени условия дори отлично изпълнената автомобилна конструкция достига границите на безопасността, които иначе предлага. За тези, които са запознати с краштестовете, резултатът вероятно не е учудващ. Премълчана истина е, че новите модели се разработват по начин, който да удовлетвори изискванията на агенцията EuroNCAP. При по-високи скорости обаче нивото на безопасност рязко спада.

Коментари

Анонимен
Както си прочел, френския представител на средния клас се деформира неузнаваемо при челен сблъсък със скорост от 80 км/ч.(56% повече енергия от удара) потенциалът за безопасност на превозното средство се изчерпва тотално.

аз
Много ми е любопитно как ще се представи Passat с 80km/h?

tedi
evala pravia na francuzite napravili sa edin perfekten avtomobil i na nqkoi kolkoto i da im se iska da ne e taka tova e istinata

comments powered by Disqus