Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Краштест: Renault Megane

26.11.2008 10:50 1
1
2571836988
Туит

С оценката си от максималните 37 точки на краш-тестовете EuroNCAP, новият Renault Megane е най-сигурният автомобил във всички категории*. Това е единайсетият модел от гамата на Renault получил максималната оценка от пет звезди.

Неразделна част от новия Megane, безопасността е вписана дълбоко в гените на автомобила. Независимо дали става дума за активна или пасивна безопасност новият Megane e създаден, за да служи като еталон. За тази цел той е оборудван серийно с най-новите технологии, разработени от Renault, които дават оптимална защита на всички пасажери. Той предлага ABS (система против блокиране на колелата при спиране) и AFU (система за екстремно спиране) като стандартно оборудване, както и ESC (система за електронeн контрол за стабилност) с функция CSV (система за контрол на недозавиването).

Структурата на купето на новия Megane с програмирана деформация поглъща енергията при удар, за да предпази оптимално целостта на отделението за пътници и живота на пасажерите. Материалите и използваната стомана с висока якост гарантират максимален капацитет за абсорбиране и преразпределение на кинетичната енергия. Тези структурни решения заедно със системата за предпазване Renault от трето поколение (SPR3) осигуряват на всички пасажери в автомобила максимално защитена среда.

Както при цялата си продуктова гама, Renault използва за изграждането на новия Megane познанията си за реалната безопасност и дава приоритет на най-ефикасните технологии, за да предотврати риска от произшествие, коригира непредвидените ситуации и предпази пътниците в случай на удар.

Грижата на Renault за безопасността не приключва с технологичните разработки. Да информира и обучава участниците в движението е също сред приоритетите на Групата. С тази цел Renault създава множество инициативи на национално и интернационално равнище, за да подобри поведението на всички участници в движението, както шофьори така и пешеходци (като например глобалната програма Безопасност за всички).

Автомобилите Renault са се наложили като еталон за безопасност - факт, който се потвърждава от резултатите, получени от независимите тестове:

Megane III - 5 звезди (2008)
Koleos - 5 звезди (2008)
Laguna III - 5 звезди (2007)
Clio III - 5 звезди (2005)
Megane II СС - 5 звезди (2004), първи автомобил с 5 звезди в категорията си
Modus - 5 звезди (2004), първи автомобил с 5 звезди в категорията си
Scenic II - 5 звезди (2003), първи автомобил с 5 звезди в категорията си
Espace IV - 5 звезди (2003)
Megane II - 5 звезди (2002), първи автомобил с 5 звезди в категорията си M1
Vel Satis - 5 звезди (2002 и 2005)
Laguna II - 5 звезди (2001 и 2003), първи автомобил с 5 звезди

* равен резултат с Nissan Qashqai

Коментари

niks
;) Bravo na Renault - mnogo jalko obache, che mnogo malko hora znaqt, che tehnite avtomobili vsushnost sa tolkova bezopasni...

comments powered by Disqus