Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Краят на една ера: Bugatti продаде последния Veyron

24.02.2015 11:18
Туит
Краят на една ера: Bugatti продаде последния Veyron

Автомобилът ще бъде изложен през следващата седмица по време на изложението в Женева

Volkswagen Group продаде 450-ия и последен Bugatti Veyron, като отбелязва края на един от най-ексклузивните суперавтомобили, произвеждан някога.

Последният Veyron се нарича La Finale и е открита версия Grand Sport Vitesse, чийто компресорен двигател генерира 1200 конски сили.

Автомобилът ще бъде изложен през следващата седмица по време на изложението в Женева заедно с първия произведен.

Бяха продадени общо 450 автомобила Veyron при средна цена от около 2,3 милиона евро (2,6 милиона щатски долара) за всеки един, заявиха в понеделник от компанията, базирана в Молсхайм, Франция.

Veyron постави рекорд не само за скорост, но и за загуба на много пари, по оценките на анализатора Макс Уорбъртън от сингапурската компания Sanford Bernstein Ltd. VW губи  4 600 000  евро от всеки продаден Veyron и е загубил още 1,7 милиарда евро в разработването и продажбата на супер автомобила, според доклада  Bernstein за най-големите провали в европейската автомобилна индустрия.

След закупуване на марката Bugatti през 1998 г., Volkswagen възроди автомобилния производител, който е основан от дизайнера Еторе Бугати. Целта бе да бъде разработен достатъчно мощен автомобил , който може да има скорост над 400 километра в час, както и да бъде стилен, достатъчно удобен за пътуване до операта, примерно. Veyron беше представен за първи път през 2005 г.

"Безпрецедентна глава в историята на автомобилостроенето е достигнала връхната си точка," каза шефът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер в официално изявление. "Дори 10 години след пазарния си старт, Veyron остава уникален в много отношения."

Последният Veyron е купен от анонимен клиент от Близкия изток. От всички произведени автомобили с легендарното име, около половината от тях са били продадени в Европа и около една четвърт - в САЩ, сочат данните на Bugatti.

VW вече работи върху нов суперавтомобил на Bugatti и подготвят за тест най-малко три различни концепции за наследник на Veyron, включително един с двигател по-мощен с 25 % по-мощен от 1200 конски сили на Grand Sport Vitesse, споделиха през октомври запознати с плановете на компанията.

Главният дизайн на VW Валтер да Силва заяви, че новият Bugatti може да бъде представен в края на тази година или в началото на 2016 г., автомобилът ще бъде „изкуство”.

Подобно на Veyron, неговият наследник ще се съревнова за най-богатите купувачи на автомобили в света. egera в Женева следващата седмица.

Немската компания Volkswagen, която през миналата година продаде 10 140 000 автомобила, може да поеме разходите на Bugatti благодарение на успешните марки като Audi, Porsche и Skoda. Докато VW не разкрива финансови подробности за Bugatti, компанията заяви, че разходите са умерени в сравнение с това, което конкурентите харчат за дейности, свързани с Формула 1.

Коментари
comments powered by Disqus