Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Краят на VW Eos, Beetle, Sharan и Co.

26.03.2014 10:11
Туит

Volkswagen преосмисля наследниците на моделите си

Концернът VW повече няма да предлага правоприемник на модела Cabrio Eos. Както съобщи списание Spiegel в последния си брой, Мартин Винтеркорн, изпълнителен директор на компанията променя стратегията на автомобилния гигант.
Отминаха времената, когато на всеки модел се готвеше наследник: "Някои ниши са толкова малки, че не си струва", заяви пред Spiegel Мартин Винтеркорн.

Инвестиции на VW в SUV и задвижващи агрегати

Наред с Eos и VW Beetle, VW Sharan и Seat Leon ST могат да останат без наследници. Така според информация на Spiegel през 2013 г. са били произведени около 40 000 броя Sharan и с около 8000 единици Eos по-малко. В Германия през миналата година са били пуснати около  13 906 автомобила Sharan, с това ванът е на трето място в сегмента на семейните превозни средста, за първи път обаче, от VW Touran са били произведени 46 184 коли. В силно конкурентния компактен клас през 2013 г. са влезли 2280 автомобила Eos, а от VW Beetle 15 497 коли.

За VW не си заслужава разработването на нови модели предвид бройката, вместо това, собствениците от Волфсбург искат да концентрират инвестициите си в развиващ се сегмент, както този на SUV. Освен това, инвеститорите ще включат и алтернативни задвижвания. "В миналото произвеждахме два двигателя, дизелов и бензинов, днес те вече са пет", подчерта Винтеркорн.

Коментари
comments powered by Disqus