Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Критики към новата конфигурация на Сахир

11.03.2010 11:50
Туит

Пилотите не се изказаха особено ласкаво за новата конфигурация на пистата в Бахрейн. През 2010 г. те ще карат на удължената с 887 метра версия на „Сахир“.

Броени часове преди началото на сезона във Формула 1 състезателите имаха възможност да се разходят по новата конфигурация на „Сахир“, някои пеша, други като Фернандо Алонсо – с велосипед. Коментарите им обаче не са особено ласкави.

„Нищо друго освен остри завои“, критичен е пилотът на Red Bull Марк Уебър. „Газ, спирачка, газ, спирачка, това е...“ Неговият съотборник Себастиан Фетел също не е особено въодушевен. „Бих предпочитал да има няколко по-бързи завои“, обяснява германецът.

„Тази версия е налична от четири години“, обяснява архитектът на трасето Херман Тилке за . „Предвидена е за маратонски състезания, където стартовата решетка обикновено е по-дълга.“

В тази си версия „Сахир“ е дълга 6299 метра, като по този показател отстъпва единствено на „Спа“ в Белгия (7004 м). Времената за една обиколка обаче по всяка вероятност ще са най-големите във Формула 1 през този сезон. „Преди я карахме за около 1:35 минути“, обяснява Фетел. „Сега ще трябва да прибавите още 15-ина секунди. Това означава, че „Сахир“ ще е по-дълга като време дори от „Спа“ с около пет секунди.“

При положение, че през 2010 г. дозареждането отпада и на стартовата решетка ще застанат нови три отбора, не е изключено да имаме времена и над две минути.

Коментари
comments powered by Disqus