Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кризата повали и легендата Karmann

13.04.2009 13:35 1
1
2571842194
Туит
Кризата повали и легендата Karmann

Прочутият германски производител на лимитирани серии обяви банкрут.

Karmann, една от емблематичните марки в европейската автоиндустрия, се превърна в най-голямата до момента жертва на тежката криза в сектора. В края на изминалата седмица производителят на части и на поръчкови автомобили обяви банкрут.  В официалното съобщение на компанията, прочута най-вече с митичния модел Volkswagen Karmann Ghia, се казва, че резкият спад в приходите е "издухал всички планове". Karmann дава работа 8 000 души по цял свят и на около 3 400 в Германия.

Стагнацията на автомобилния пазар остави прочутото ателие само с една поръчка за тази година - да създаде кабриолета Mercedes-Benz CLK. Този договор изтича в средата на май.

Повечето други поръчкови изпълнители в Европа също са на път да последват германската компания, защото автомобилните гиганти масово прекратяват практиката да възлагат външни договори и изтеглят производството на лимитираните серии към собствените си мощности. В много тежко състояние са и Magna Steyr, Pininfarina, Heuliez и Valmet Automotive.

Още миналата есен трите германски фамилии, които са собственици на Karmann, се опитаха да противодействат на кризата, като насочат усилията предимно към производството на покриви за кабриолети. Този пазар обаче също се сви драстично, а Edscha, най-големият конкурент на Karmann в сегмента, фалира през февруари. Според запознати приходите на Karmann ще спаднат от 1.2 млрд. евро за 2008 до максимум 450 млн. евро тази година.

Коментари

Коко
А това дали не е една от най-красивите коли, които съм виждал, а

comments powered by Disqus