Клиентите ще имат избор между версии със задно предаване и задвижване на четирите колела
Продажбите на седана Alfa Romeo Giulia трябваше да започнат още през март 2016 г., но според неофициална информация заради допълнително усъвършенстване на каросерията след вътрешни краш-тестове и корекция на управлението на автомобили дилърите ще получат модела със закъснение. Въпреки това има добри новини - прототипите на бъдещия кросоувър Alfa Romeo Stelvio смениха фалшивата каросерия на дългия Fiat 500L. Истина е, че италианците продължават да маскират колата с всевъзможни допълнения отвън.
Като се знае колко дълго Fiat готви новия си кросоувър, наивно е да се очаква, че серийното производство на Alfa Romeo Stelvio ще започне преди 2017. Клиентите ще имат на разположение бензинови турбо мотори 2,0 MultiAir и турбо дизелови 2,2 V6 3.0.
Изграден върху платформа Giorgio, моделът ще получи двураменно окачване отпред и многозвенно – отзад, и опционални адаптивни амортисьори. В по-мощните версии ще бъде монтирана спирачна система Brembo.
Най-вероятно по този начин крият от нас скосения покрив в задната част в стила на Maserati Levante. Предницата очакваме да бъде изпълнена в същия дизайнерски стил като на Giulia, която използва същата платформа. От нея кросоувърът ще заеме и същата техника. Вероятно клиентите ще имат избор между версии със задно предаване и задвижване на четирите колела, а по отношение на двигателната гама се очакват само бензинови и дизелови турбо агрегати. В първия случай мощността ще бъде в диапазона 150-280 конски сили, а във втория - от 150 до 300 конски сили. В зависимост от модификациите скоростните кутии ще бъдат или шестстепенна механична, или автоматична осемстепенна ZF.