Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кросоувърът Audi Q1 ще се окаже по-млад събрат на Tiguan

21.07.2015 13:45
Туит

Автомобилът ще получи голяма многоъгълна радиаторна решетка в стила на Q7

Фотошпиони са успели да направят първите снимки на новия модел Audi Q1. Той е построен върху най-късата версия на модулната платформа MQB, така че що се отнася до шасито, Q1 може условно да бъде определен като умален Volkswagen Tiguan от второ поколение. Аналогична основа ще имат и моделите Audi A1 и Volkswagen Polo от следващо поколение.
Концептът Audi Crosslane Coupe може да се смята за предвестник на Q1. От носа до опашката си автомобилът е дълъг 4,21 м при междуосие 2560 мм. Приблизително същия размер ще има и серийният модел.

Според вътрешна информация новият автомобил ще получи най-малко пет двигателя (бензинови и дизелови) с работен обем от 1,4 до 2 литра. Не е изключено да се появят 1-литров трицилиндров турбо двитагел и хибридна версия. Базовата предавателна кутия ще е механична, а като опция ще има роботизирана трансмисия, включително най-новата десетстепеннна кутия. Предаването в повечето версии на Q1 ще бъде предно, а в топ изпълнението – двойно.

Сред новите модели конкуренти на Audi Q1 ще бъдат новото Mini Countryman и BMW Urban Cross. Първият от тях ще направи своя дебют тази есен и още преди края на годината ще излезе на пазара. Вторият, според неофициални източници, може да се очаква най-рано през 2017. Докато Q1 ще се появи между тях - в началото на 2016 той трябва да стъпи на конвейера. По отношение на размерите си в тази група попада и Nissan Juke, както и редица други компактни кросоувъри.

Генералният директор на Audi Рупърт Щадлер заяви наскоро, че кросоувърът Q1 трябва да привлече нови клиенти към марката. Той ще се окаже, че е следващата стъпка след A1с пет врати. Освен това Q1 ще помогне на компанията да изпълни амбициозната и трудна задача: през 2020 г. да  увеличи годишните продажби на "четири пръстена" до 2 млн. автомобила. Половината от тях трябва да се падне на кросоувърите на марката. Известно е, , че в тази област с нетърпение очакваме още много интересни неща - от TTQ до Q8.


Коментари
comments powered by Disqus