През миналата година продажбите на всъдехода в Европа скочиха с 39%, докато в САЩ с 50%
Volvo XC90 ще привлече още повече клиенти на световния пазар в сравнение с конкурентните премиум брандове през 2016 г., каза маркетинг директорът на автомобилния производител Бьорн Анвал.
През миналата година продажбите на XC90 в Европа скочиха с 39%, докато в САЩ с 50%.
"Ние сме уверени, че този процент ще нарасне през 2016 г.", подчерта Анвал пред Automotive News Europe по време на автомобилното шоу в Детройт.
Той посочи три причини защо Volvo XC90 има всички шансове да надхвърли досегашните си постижения през тази година.
• Заради репутацията на автомобила, изградена от доволни клиенти, които вече управляват новия XC90.
• Поради положителния импулс, породен от спечелените от XC90 повече от 50 награди, включително и това, че бе обявен за North American Truck 2016на годината миналия понеделник. XC90 печели за втори път това престижно отличие. Първото поколение на кросоувъра заслужи наградата през 2003 година.
• Понеже Volvo току-що пусна първата партида на неговия хибриден вариант. Очаква се модификацията XC90 T8 Twin Engine да стане силен играч на световните пазари , защото има разход на гориво от само 2,1 литра гориво на 100 километра, като същевременно притежава сумарна мощност 400 к.с. от своя бензинов двигател и електромотор.
Volvo продаде 40 ,621единици от новия XC90 в световен мащаб през миналата година, доста по-напред от 17 869 броя от предишното поколение на кросоувъра , продадени от Volvo през 2014 г. XC90 изигра ключова роля в подпомагането на Volvo да постави нов рекорд по продажби в световен мащаб с общо продадени 503 127 автомобила.