Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Крум Дончев подкара Peugeot 207 RC

31.03.2009 14:07
Туит

Рали шампионът за 2004 година Крум Дончев вече кара уникален за българските улици автомобил – Peugeot 207 RC. Ключовете на новото возило бяха връчени на Дончев от Иван Загорски, търговски директор на комплекса на Peugeot в Люлин.

Автомобилът е градският отговор на състезателния 207 S2000, който Крум Дончев кара от миналия сезон. На пръв поглед може и да не забележите разлика между 207 RC и стандартния 207. Детайлите обаче напомнят за спортния дух на автомобила – двойният ауспух, хромираните елементи, спортните седалки със специална сива тапицерия.

Разбира се, основната разлика прави 1,6-литровият THP (Turbo High Pressure) двигател с мощност 175 к. с. и максимален въртящ момент от 240 Нм в диапазона 1600 - 4000 об./мин, който може да бъде увеличен на 260 Nm благодарение на функцията over-boost. Ето какво сподели самият Крум Дончев за новия си автомобил:

Как избрахте 207 RC за личен автомобил?

От 2000 г. аз и спортният клуб, за който се състезавам, сме дълбоко свързани с марката Peugeot. Участвали сме в редица европейски, национални и световни рали надпревари. Именно Peugeot е марката, с която спечелих първото си състезание. С излизането на модела 207 RC веднага разбрах, че той ще бъде безспорен фаворит в своя клас. След като се запознах подробно с неговите технически и динамични качества, веднага осъзнах, че именно това е моят автомобил. Той съчетава спортен дух, комфорт,стабилност и динамика.

Бих искал да изкажа най-дълбоката си благодарност на София Франс Ауто за предоставената възможност да седна зад волана на Peugeot 207 RC.

Какви са предимствата и недостатъците на подобен автомобил в градски условия?

Всъщност не съм сигурен, че този автомобил има някакви недостатъци в градски условия, тъй като е малък, маневрен и икономичен, а именно това са критериите, по които се определя до колко един автомобил е удобен за града.

Може ли да се направи сравнение между 207 RC и 207 S2000?

Бих искал да подчертая,че Peugeot 207 S2000 е създаден, за да бъде рали автомобил, докато 207 RC влиза в сегмента „спортен автомобил за нормална експлоатация”, а именно – да има достъп до широката общественост. Всеки един детайл в Peugeot 207 S2000 е произведен специално от Peugeot Спорт с цел „максимална издръжливост при много високи натоварвания”. Разбира се тези два автомобила имат и много обща черта, а именно: Peugeot 207 S2000 се произвежда от платформата и шасито на 207 RC .

Коментари
comments powered by Disqus