За обновлението клиентът ще трябва да се раздели с 15 хиляди евро
Krumm-Performance приповдигна Mini John Cooper Works (R56) на нивото на VW Golf R и така с невероятните 300 к.с. той ще прелети само за 07:38 минути през пистата Нордшлайфе. За това обновление клиентът ще трябва да се раздели с 15 хиляди евро.
Със своя пременен Mini John Cooper Works от серията R56, Krumm-Performance прави новия F56 да изглежда доста ретро. Сегашният господар в Mini-фермата, който беше представен на автомобилното изложение в Детройт през 2015, изцежда цели 231 к.с. мощност от два литра обем и четири цилиндъра, но при появата на сребристото фолирано оръдие на Райнлендър, той се превръща в послушно кученце.
300 к.с. за Mini
Krumm-Performance не пести подобренията за 1,6-литровия четирицилиндров на R56 и го култивира до 300 к.с. и 400 Нм. Quanto costa? 4999 евро, включително монтаж. За тази цена специалистът на Mini оборудва JCW с Turbo- хибрид , монтира състезателен интеркулер, сменя запалителната свещ и оптимизира софтуера.
За да не предизвика пожар, при пълна газ Krumm Performance оборудва Mini с топлинни щитове. На Mini John Cooper Works е позволено да си играе с огъня само в края на изпускателната система, където малкият хвърля искри, като фойерверки и дори може да фламбира F56, ако все пак той се приближи твърде много.
Дрекслер блокиращ диференциал за по-добро сцепление
Така тунингованото Mini със своите 300 к.с. няма да допусне приплъзване по асфалта, защото Krumm го е оборудвал с Дрекслър блокиращ диференциал (2150 евро, вкл. монтаж). Тунерът от Брюл е тунинговал Mini за каране по писта. За тази цел той го е оборудвал със състезателен съединител (1620 евро, вкл. инсталиране) и KW окачване, всичко това в комплект Нордшлайфе (2550 евро, вкл.монтаж). Power-Mini ще прелети през пистата Нордшлайфе само за 07:38 минути. С това той ще бъде много по-бърз от компактните спортни модел ала Renault Mégane R.S, Honda Civic Type R или Seat Leon Cupra.
За да може Mini да спре аварийно, Krumm-Performance му е добавил спортна спирачна система (4-бутални спирачни апарати 330x32 мм с плаващи дискове) на цена от 3300 евро (вкл. инсталация). И визията на Mini John Cooper Works R56 е различна с новия преден спойлер и заден дифузьор (600 евро). Вътре пилотът се разполага удобно в седалки Recaro и върти състезателен волан.