Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

KTM X-Bow R: Лек сарказъм

27.09.2010 12:26
Туит

И в стандартната си версия KTM X-Bow може да скрие шапката на повечето прехвалени спортисти, подготвени от далеч по-опитни в областта компании. Австрийците обаче продължават да се забавляват със своя модел, като последният му вариант генерира 300 к.с.

Стандартно тежащият 790 кг X-Bow използва двулитровия TFSI на Audi във версията с 240 к.с. След съответните промени по четирицилиндровият агрегат обаче максималната му мощност достига 300 к.с. В допълнение двигателят е разположен по-ниско от стандартния вариант, което се отразява позитивно върху центъра на тежеста на и без това спортно ориентирания автомобил.

KTM X-Bow R може да бъде поръчан с два опционални пакета. Хомологираната Sport версия може да се използва и по обществената пътна мрежа, докато Race е подготвена изключително за каране на писта.

На този етап австрийците не дават конкретна информация за промените по X-Bow с изключение оптимизацията на двигателя, но обещават „драстично подобрение в представянето“.

От компанията не са пренебрегнали и 500-те клиенти, които вече са се сдобили с X-Bow след появата му на пазара през 2008 г., и ще предлагат R версията не само като нов автомобил, но и като допълнителен пакет.

Успоредно KTM работи по X-Bow от моделната 2011 г., който ще бъде представен в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus