Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица, Хирвонен и Еванс ще карат Ford Fiesta RS WRC догодина

13.12.2013 22:00
Туит

Мико Хирвонен и Елфин Еванс ще бъдат официалните пилоти на M-Sport догодина, а Роберт Кубица ще се състезава за екипа на Lotos WRT. И тримата получават пълна програма от 13 старта за догодина.

Това, че Мико Хирвонен се връща в Кумбрия, определено не е изненада. Още през есента се заговори, че 33-годишният финландец ще напусне Citroen и отново ще кара Ford Fiesta RS WRC, като тези слухове бяха потвърдени официално днес. За двете години, които Мико прекара в Citroen, той спечели само една победа, а с Ford записа 14 успеха и на два пъти бе само на крачка от титлата. Хирвонен има голяма заслуга и за двете шампионски отличия на Ford при производителите през 2006 и 2007 г.

"Сякаш се връщам у дома", коментира финландеца, който ще продължи да си партнира с навигатора Ярмо Лехтинен. "Последните две години бяха много ползотворни за двама ни, имаме много приятни спомени, но не постигнахме това, което си бяхме заложили като цел. С M-Sport получаваме отличен шанс да пробваме отново. Започваме отначало с автомобил, който ще ни позволи да бъдем на ниво."

Съотборник на Хирвонен в M-Sport ще бъде Елфин Еванс, който през последните две години се утвърди като един от най-прогресивните млади състезатели. 24-годишният Еванс спечели WRC Academy Cup през 2012 г., а през този сезон завърши шести при дебюта си с WRC автомобил на рали "Сардиния" и спечели победата във WRC 2 на рали "Великобритания". Както той, така и Хирвонен ще имат пълна програма с 13 старта.

Роберт Кубица също ще кара през целия сезон Ford Fiesta RS WRC, но за екипа на Lotos WRT. Полската нефтена компания спонсорира неговата кампания със Citroen във WRC и ERC тази година и го изведе до титлата във WRC 2. Кубица спечели пет от седемте състезания в поддържащия шампионат зад волана на Citroen DS3 RRC и бе логично да продължи кариерата си във френския тим, но Ив Матон избра Крис Мийк и Мадс Йостберг, което предопредели договора му с M-Sport.

"Още откакто се появи на WRC сцената по-рано през тази година, искахме той да кара за нас", коментира Малкълм Уилсън. "Мисля, че може да очакваме от него страхотно представяне догодина."

Доброволното споразумение между отборите във WRC, което ограничава развитието на автомобилите за сезон 2014, дава шанс на M-Sport и на тримата пилоти на британския препаратор, тъй като Fiesta RS WRC все още не изостава сериозно спрямо конкурентните Citroen DS3 WRC и VW Polo R WRC въпреки оттеглянето на Ford от шампионата.

Коментари
comments powered by Disqus