Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица: Правилата възнаграждават умното каране

26.04.2010 15:44
Туит

Новите правила във Формула 1 възнаграждават тези пилоти, които се състезават по интелигентен начин, смята пилотът на Renault Роберт Кубица.

Забраната за презареждане с гориво принуди състезателите да пазят гумите си за по-дълго време, като най-вече в стартовете на суха писта целят само едно спиране в бокса.

Според Кубица първите четири състезания за сезона са показали как пилотите трябва да обмислят своя път в надпреварата, отколкото просто да се стремят към бързи обиколки.

“Тази година тенденцията е различна", смята полякът, чиито резултати на пистата превърнаха Renault в една от приятните изненади. "Сега е много важно да пазиш гумите и да караш по интелигентен начин – не само да натискаш за две или три обиколки, защото така ще ги износиш.”

“Сега мислим как да закараме болида възможно най-бързо до финала в края на състезанието, а не просто как да направим една или две бързи обиколки за цялото състезание,” добавя пилотът на Renault.

“Поради това трябва да се предвидят някои промени в баланса на автомобила и в неговите настройки, с които да се подпомогне работата на гумите и така да се направи по-добро състезание по цялата дистанция”, завършва Кубица.

Коментари
comments powered by Disqus