Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица: Предизвикателството е голямо

16.10.2009 10:16
Туит

Настоящият пилот на BMW очаква сериозно предизвикателство в новия си отбор Renault.

След като прекара три години в BMW, където спечели и първата си Гран при, Роберт Кубица ще потегли към Енстоун в началото на 2010-а. Полякът ще замени Фернандо Алонсо, който през следващите три сезона за ще кара Ferrari. Да поемеш функциите на двукратен световен шампион определено не е лесна задача и Кубица е напълно наясно с това.

„Щастлив съм, че догодина ще бъда част от екипа на Renault и нямам търпение да се изправя срещу това ново за мен предизвикателство“, коментира победителят от Гран при на Канада 2008. „Със сигурност то ще бъде голямо, защото в Renault се случиха много неща, особено през последните няколко месеца, но аз съм сигурен, че ще се справим догодина, както и занапред. Ще се опитам да стана част от този „нов“ отбор.“

„При вземането на такова решение се опитваш да претеглиш абсолютно всички фактори и да получиш възможно най-много информация. Това, което бе определящо за мен, е, че Renault спечели и двете титли преди няколко години и знаят как да се борят за победата. Спортът е в кръвта им, а това ми харесва и това търся. Ето защо съм много щастлив.“

Кубица признава, че се е ориентирал към Renault още когато французите обявиха, че остават във Формула 1 въпреки развихрилия се около Гран при на Сингапур 2008 скандал.

„Последните месеци бяха наистина трудни за Renault. Моето бъдеще също беше неясно, но щом обявиха, че остават в шампионата, знаех, че ще направят всичко възможно, за да се върнат в челото. Когато разбрах, че бъдещето на отбора е гарантирано, взех много лесно решението.“

Настоящият пилот на BMW допълва, че няма да оказва натиск върху Renault по отношение на бъдещия си съотборник. „От Renault обсъждат няколко наистина опитни състезатели за следващата година, като аз нямам намерение да оказвам влияние върху крайния им избор. Ако трябва да съм честен, с радост бих приел всеки един от тези кандидати. Сигурен съм, че ще свършат отлично работата си. Имам известни професионални предпочитания, но те до голяма степен са базирани върху личните ми взаимоотношения, но както вече казах, нямам намерение да оказвам натиск в тази насока, ще оставя отбора сам да реши.“

Ако се съди по думите на Кубица и определението "опитни състезатели" вероятно Ромен Грожан не попада в сметките на Renault. Французинът обаче има стабилно лоби в отбора, тъй като баща му е един от адвокатите на тима. Не е за подценяване и фактът, че компанията Renault обяви официално, че вече ще дърпа изкъсо конците в Енстоун и със сигурност ще натиска за френски пилот.

Коментари
comments powered by Disqus