Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица: При нормални условия нямаме шанс за подиума

28.03.2010 12:43
Туит

Полякът не скри радостта си от второто място в Австралия, но призна, че този резултат не съответства на реалните възможности на Renault.

Кубица, който завърши девети в квалификациите, стартира отлично и още след първата обиколка се движеше четвърти. След първите смени пилотът на Renault спечели още една позиция, а отпадането на Себастиан Фетел го изкачи на второ място.

„Никога преди не съм имал късмет в Австралия, а през последните две години ми се откриха отлични възможности да завърша на подиума”, коментира Кубица, който миналия сезон отпадна броени обиколки преди финала заради катастрофата със Себастиан Фетел. „Ако трябва да съм честен, не съм очаквал този път да се качим на него."

"За мен и за Renault това е наистина много специален резултат. Работихме здраво през зимата, но това е максимумът, който можехме да вземем в началото на сезона. Благодаря много на всички момчета. Но нека бъдем реалисти. При нормални условия нямаме шанс за подиума. Трябва да продължим да натискаме и съм сигурен, че рано или късно ще сме на ниво.”

След първите смени Кубица излезе за кратко пред победителя Дженсън Бътън, но нямаше как да парира неговите атаки.

„Беше трудно, тъй като имахме проблеми със загряването на гумите. Видях, че Бътън е много бърз със сликовете и спряхме заедно с Маса. Моите момчета свършиха страхотна работа. Изпреварихме Маса в бокса, но Бътън беше много по-бърз, тъй като вече беше завъртял една или две обиколки с новите гуми и ги беше загрял достатъчно. Не бях уверен при тези условия, особено в първата си обиколка, ето защо нямаше как да го спра.”

Първоначалната стратегия на Кубица е била с две спирания, но в процеса на надпреварата неговият екип е решил, че по-добрият вариант е с един бокс.

„Мислех, че ще спираме пак, но когато усетих, че гумите започват да се износват и питах отбора кога да влизам, те ми казаха, че е по-добре да остана на пистата, ако смятам, че гумите ще издържат. Люис ме атакува, беше много близо до мен, но той реши да спира. После дойде Фелипе, но в крайна сметка запазих второто място до финала.”

Коментари
comments powered by Disqus