Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица с KERS, Ferrari - без

16.04.2009 09:49 1
1
2571842286
Туит

Полякът ще тества за първи път през сезона системата за регенериране на кинетичната енергия на свободните тренировки за Гран при на Китай в петък.

Ник Хайдфелд, който е значително по-лек от своя съотборник, разчиташе на KERS в Австралия и Малайзия, като на „Сепанг“ завърши на подиума. Заради по-високото лично тегло обаче Кубица нямаше как да се възползва от 80-те конски сили на системата, тъй като допълнителните килограми на KERS биха се отразили негативно върху баланса на автомобила.

С оглед на дългите прави в Китай обаче екипът на BMW е взел решение да оборудва болида на поляка с иновационната за Формула 1 система.

„Ще тестваме и ще видим“, коментира Кубица на „Шанхай“ в четвъртък. „Ние сме категорични, че особено в Малайзия, но и в Австралия, (KERS) беше от полза. При мен обаче има проблем с баланса. Да видим какво ще се получи тук, много зависи какво сцепление ще ни даде пистата в Китай.“

Междувременно от Ferrari обявиха, че двамата пилоти на отбора няма да използват KERS на пистата в Шанхай.

Коментари

AMG
[b]Палячото [/b]ще тества за първи път през сезона системата за регенериране на кинетичната енергия на свободните тренировки за Гран при на Китай в петък. >:-)

comments powered by Disqus