Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Кубица: Трябва да се върна още тази година!

11.02.2011 13:27 1
1
2571886819
Туит

Пилотът на Lotus Renault GP, който пострада тежко при катастрофа на рали "Ронде ди Андора" миналия уикенд, е убеден, че този инцидент ще го направи по-силен от преди и че трябва да се върне зад волана още преди края на тази година.

Днес Кубица би трябвало да бъде опериран повторно заради допълнителните фрактури в крака, лакътя и рамото, които нямаше как да бъдат третирани преди ръката му да бъде възстановена. Ако всичко мине по план, полякът би трябвало да се възстанови напълно, макар и след минимум година. Въпреки това Кубица гледа смело напред и не се притеснява от случилото се.

„Искам да се върна на пистата по-силен от всякога, защото след такива инциденти никога не си същия като преди, просто ставаш по-добър“, коментира Кубица за Gazzetta dello Sport. „Случи ми се през 2007 г. след катастрофата в Канада. Бях аут за едно състезание, но когато се върнах, нещата тръгнаха по-добре. Пилотът не е само газ и спирачка, има и друго. Налице е голяма разлика между този, който кара на 80% и този, който е на 95%. Именно в тези 15% съзираш възможностите и мотивацията.“

„След 2007 г. станах много по-силен в психическо отношение пилот. Сега ще се случи същото, когато си възстановя добрата физическа форма. Трябва да се върна още тази година!“

"Помня много добре в какво състояние бях преди седем години, когато бях заедно с един мой приятел и караше той. Удари ни друг автомобил, шофьорът бе пиян. Тогава се забихме в мантинелата и се прехвърлихме през нея, след което паднахме по склона надолу. Пак беше дясната ми ръка, беше помляна. Четири дена по-късно определено не се чувствах толкова добре, колкото сега и това ме прави оптимист. Д-р Чекарели свърши останалото, като той ми помага и сега. Бях се вманиачил в това да намаля в максимална степен сроковете за възстановяване. Не знаех дори какво се е случило с костта ми, но след като те направиха нужното, зависеше единствено от мен да върша това, което трябва (за да я възстановя).“

Кубица допълва, че не помни нищо от инцидента и че съжалява за това, което се е случило миналата неделя.

„Пръстите ми функционират, чувствам ги, същото се отнася и за ръката, но ме очаква операция, така че ще сме наясно само след нея... Съжалявам за това, което се случи. Не трябваше да е така. Дори не знам какво точно стана, не помня нищо от катастрофата. Просто в един момент се озовах в болницата и мениджърът ми, Даниеле Морели, който е тук от неделя, ми обясни всичко.“

Полякът не е наясно дали някога ще кара отново на рали, но и обяснява, че не съжалява ни най-малко за това, че избрал такова хоби.

„Ако не го бях направил, щях да стоя вкъщи и да съжалявам. Така че участвах и сега съм в леглото. Но рали спортът не е само страст. Това е една много тежка, много здрава тренировка за Формула 1. Карам добре във Формула 1 именно защото миналата година участвах в много ралита. Рали спортът ти помага да запазиш концентрация, особено след като във Формула 1 вече няма тестове. Представянето във Формула 1 идва от множество детайли. Ралито ми помогна да работя в някой аспекти, където все още смятам, че мога да бъда по-добър, а това е много важно при сезон като този с 20 старта.“

Мениджърът на Кубица Даниеле Морели допълва, че е бил подготвен за най-лошото миналата неделя. „Когато той пристигна тук, имаше само литър кръв. „Обади се на родителите на момчето!“, ми казаха докторите. Тогава изтръпнах!“

Коментари

Еми, дано
дано се оправи момчето. Върви му нещо на катастрофи. Само да не се пречука накрая окончателно.

comments powered by Disqus