Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Култард: Алонсо няма да кара за Red Bull

26.11.2007 17:11
Туит

Дейвид Култард се съмнява, че бившият световен шампион Фернандо Алонсо ще защитава цветовете на Red Bull догодина, въпреки все по-активните слухове, обвързващи испанеца с екипа на Дитрих Матешитц.

Преговорите между Алонсо и Renault отново са в застой. Това е причината името на испанеца все по-често да се споменава успоредно с това на Red Bull Racing. Култард, който има договор с „Газирания тим“ за предстоящия сезон, вярва, че двукратният световен шампион не представлява интерес за Дитрих Матешитц. Според шотландеца слуховете, че Алонсо може да заеме неговото място, са напълно спекулативни.

„Не виждам как може Фернандо Алонсо да кара за Red Bull през 2008 година. Сигурен съм, че и през идния сезон ще представлявам настоящия си тим“, пише Култард в своята рубрика за ITV. „Никога не съм се притеснявал по този въпрос, дори и в момента, когато за първи път се появиха подобни коментари.

Това, което ме учуди повече, е, че до 21 ноември само двама журналисти ме потърсиха, за да чуят директно мнението ми. Не е трудно човек да се свърже с мен. Останах изумен колко малко усилия положиха медиите, за да получат информация директно от извора.

Договорът, който подписах с Red Bull, обвързва и двете страни. Той не е само хартийка, която дава правото на Red Bull да ме постави в какъвто и да е автомобил, следвайки желанията на спонсорите. Той е достатъчно детайлен и в него се казва, че трябва да карам колата на отбора във всяко едно състезание или събитие, за което тимът е направил заявка. Условията понякога се различават, когато става въпрос за по-младите пилоти.

Това не означава, както е при брака например, че едната страна може да се оттегли, ако един ден реши, че е време да сложи край на връзката. Дори да е налице някакъв проблем, трябва да изпълниш задълженията си докрай. Доколкото се познавам и имам наблюдения върху Дитрих Матешитц, собственик на Red Bull, при нас няма вероятност за такъв сценарий. Той държи на думата си.“

Култард не крие учудването си от факта, че слуховете относно неговото и бъдещето на Red Bull бяха провокирани от Франц Тост, босът на братския Toro Rosso, който заяви пред медиите, че Алонсо е в процес на преговори с базирания в Милтън Кейнс тим. „Едно нещо ме изненадва като представител на Red Bull – фактът, че всички спекулации тръгнаха от ръководителя на Toro Rosso, който заяви пред медиите, че Red Bull и Алонсо са в процес на преговори. Не мога да разбера защо той коментира  отбора, собственик на същата компания, без да има правото и без да е наясно с цялата ситуация.

STR разполагаха със същия автомобил тази година, но представянето им бе далеч от нашите постижения. Не е ли по-добре те да се концентрират върху собствените си ангажименти, а не върху тима ни.

Коментари
comments powered by Disqus