Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Култард: Макс Мозли е виновен

17.03.2010 09:52
Туит

Бившият пилот Дейвид Култард посочи Макс Мозли като основния виновник за скучното състезание в Бахрейн, с което започна новият сезон във Формула 1.

Докато останалите пилоти и специалисти сочеха като основна причина забраната за дозареждане с гориво, шотландецът заяви, че лицето на днешната Формула 1 е наследство от 16-годишното управление на бившия президент на ФИА.

„Надявам се Макс Мозли да се е наслаждавал на състезанието в Бахрейн”, пише в своята коментарна колонка за британския вестник „Телеграф” бившият пилот, който сега е анализатор на състезанията от Формула 1 за ВВС.

Култарт посочва още няколко основни промени, които според него, а и според голяма част от зрителите, са причина за липсата на изпреварвания или интересни двубои на пистата. Това са ограничението на максималните обороти на двигателите на 18 000 об./мин, стандартизираните скоростни кутии и почти еднаквите двигатели, както и единственият доставчик на гуми за всички отбори.

„Това са мерки на Мозли. Видяхме какво направиха те за повишаването на интригата на пистата”, продължава критиката си към бившия президент Дейвид. Той разкри и че е бил критикуван за това, че миналата седмица е застанал на страната на Ferrari в тяхната критика към нивото на новоприсъединените отбори.

За тима на Virgin Култарт пише, че е „недопустимо колелата да падат от автомобилите по време на тренировки”, а за HRT шотландецът казва, че пилотите „не би трябвало за първи път за се качват в новите си автомобили едва по време на квалификацията”.

„И преди хората да кажат, колко страхотно беше това, че и двата автомобила на Lotus успяха да завършат – да така е, но нима някой очаква болидите от съвременната Формула 1 да имат проблеми с това да завършат и едно състезание?”, прави язвителна забележка Култи, но веднага смекчава тона: „Сигурно това са били минималните очаквания към новите отбори”.

Коментари
comments powered by Disqus