Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Kumho Fortis: Гуменото пате

03.08.2009 13:38
Туит

Корейският производител на гуми Kumho няма никакво намерение да се преориентира към автомобилното производство, особено на фона на разрастващата се криза в сектора. Това обаче не му пречи да се възползва от услугите на Роб Долтън и неговата визия за SUV категорията.

Долтън, който е бивш служител на Fiat Advanced Design, но в момента работи за Kumho, определено се е фокусирал върху ролята на гумите в автомобила, а не върху неговата визия. Тривратият прототип изглежда меко казано странно, но за сметка на това протекторът на гумите може да променя конфигурацията си в зависимост от характеристиките на пътната настилка. Специални метални пластини се отварят, когато Fortis се подвизава в гората, далеч от асфалтираните пътища. При положение, че автомобилът се кара в градски условия обаче, част от кухините в нестандартните гуми се надуват и изолират металните пластини от настилката.

За задвижването на Fortis отговарят четири електромотора, монтирани до всяко едно от колелата, като всеки от тях генерира по 100 „коня”. Интересно каква литиево-йонна батерия ще се грижи за захранването им с оглед на общата мощност от 400 к. с., но Долтън избира именно тази схема за съхранение на енергията. Четирите двигателя позволяват много лесно превключване от двойно към предно или задно предаване, а електронната система за стабилност и помощникът за потегляне при наклон се грижат за сигурността на водача и неговите спътници. Системата за регенериране на енергията при спиране също е част от оборудването на футуристичния модел.

Fortis е част от голямото семейство на Kumho и по никакъв начин не крие фамилната си принадлежност, защото броните, вратите, капакът, предните калници, задният капак и покривът са изработени от рециклирана гума.

Коментари
comments powered by Disqus