Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Квалификационният етап замества шейкдауна в макадамовите ралита

06.12.2011 17:14
Туит

Стана ясен форматът, по който ще се определя редът на стартиране в макадамовите състезания от WRC догодина.

Така нареченият „квалификационен етап“, който ще замени шейкдауна, ще определя стартовия ред за пилотите с приоритет 1 и 2 в макадамовите ралита, а не класирането в шампионата, както беше досега.

Екипажите ще имат право на две минавания по квалификационния етап в рамките на двата часа, отделени за тренировки. После, на базата на класирането от шампионата, те ще карат веднъж по отсечката на пълна газ и ще се стремят да запишат най-доброто време.

След като резултатите станат ясни, екипажите от P1 и P2 ще маркират своята стартова позиция, като правото да избира първи ще има най-бързият пилот. За да няма стратегии в края на първия и втория ден, стартовият ред за втория и третия ще бъде обратен на класирането, което означава, че претендентите за победата ще карат последни по отсечките (за екипажите с P1 и P2).

Първият квалификационен етап за годината ще бъде на рали „Швеция“. Въпреки че скандинавската надпревара е на сняг, а не на макадам, стартовият ред е важен с оглед състоянието на трасетата. Ето защо в четвъртък на 9 февруари 1,9-километровата отсечка в Карлщад ще се кара на пълна газ от всички екипажи.

На рали „Мексико“ също ще има квалификационен етап. Той ще бъде разположен в Сан Хосе де Ланос на около 50 километра от сервизния парк в Леон и ще се кара в четвъртък на 8 март. Отсечката ще е дълга 4,75 км.

Близо 5 километра ще бъде дълго специалното трасе в Португалия. Там битката за реда на стартиране ще се проведе в сряда, 28 март. Информация за останалите стартове ще има по-късно през сезона.

Коментари
comments powered by Disqus