Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Квалификацията ще има нов формат

24.02.2016 10:58
Туит
Квалификацията ще има нов формат

Квалификацията във Формула 1 може да бъде променена драстично още в рамките на предстоящия сезон, ако Световният съвет по моторни спортове ратифицира решението на Стратегическата група.

След срещата на Стратегическата група и Комисията към Формула 1 във вторник стана ясно, че форматът на квалификацията вероятно ще претърпи значими промени. Продължителността й отново ще бъде един час, като трите сесии се запазват, но принципът, по който отпадат състезателите, ще бъде различен.

Първата сесия ще има продължителност от 16 минути. Седем след старта май-бавният пилот ще трябва да напусне пистата. Това ще се случва с последния на всеки 90 секунди докато останат 15 състезатели.

След кратка пауза стартира дългата 15 минути втора сесия. Най-бавният пилот в нея ще бъде елиминиран след шест минути и също както в първата 90 секунди по-късно ще го последва още един. На финала трябва да останат осем състезатели.

Последната фаза ще продължава цели четиринайсет минути, като принципът ще бъде същият. Най-бавният отпада  след пет минути, останалите - на интервал от 90 секунди, и така до момента, в който на пистата има само двама състезатели. Те ще си оспорват полпозишъна в рамките на 90 секунди.

Евентуалната промяна е получила одобрението на всички отбори, което означава, че може да влезе в сила още тази година, ако Световният съвет по моторни спортове даде съгласието си. Заседанието на контролиращия орган е планирано за 4 март.

Коментари
comments powered by Disqus