Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

KW Dodge Challenger: Евро-тунинг

26.01.2009 09:28
Туит

Немската тунинг компания се пробва да преработи новото издание на американската легенда, кооперирайки си с няколко други фирми-поддоставичици.

Окачването на KW превръща Dodge Challenger в нещо специално. Хидравлична система на немския специалист оптимизира поведението на пътя и позволява регулиране на нивото на каросерията. Монтирани са и черни 22-цолови колела на HRE, върху които са "обути" нископрофилни гуми на Dunlop. Тунинг преустройството е допълнено от крилати врати в стила на Lamborghini.

Каросерията на автомобила, чиито дизайн стъпва на оригиналното 35-годишно изпълнение, е дълга 5,12 метра и широка 1,92 м. Агресивните предни светлини напрегнато изпитват всеки изпречил се на пътя съперник, а интегрираните в капака на двигателя отвори жадно засмукват необходим за охлаждане въздух. Върху ръба на багажника пък е поставен спойлер, който допринася за плътното сцепление на задните гуми с асфалта.

Коментари
comments powered by Disqus