Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Aventador LP 700-4 Roadster: Когато стане лято

12.11.2012 14:17
Туит

Lamborghini Aventador Roadster е най-вълнуващият автомобил, произвеждан някога в Сант’Агата Болонезе, ако се съди по официалния пресрилийз на италианците. Дали в действителност е така, ще разберем през лятото на 2013 г., когато започват продажбите му.

Murcielago Roadster бе оборудван с мек поркив, което ограничаваше неговата максимална скорост. Наследникът му Aventador Roadster  обаче елиминира този проблем, тъй като карбоновият твърд горен панел тежи само 6 кг и позволява на кабриолета да разкрие пълния потенциал на своя двигател.

Той е заимстван директно от купето, което означава, че дванайсетте цилиндъра с общ обем от 6,5 литра генерират идентичните 700 к.с. и 690 Нм. Те се предават към четирите колела посредством седемстепенната ISR трансмисия и гарантират ускорение от място до 100 км/ч за три секунди при максимална скорост от 350 км/ч.

Отстраняването на стандартния покрив е принудило инженерите на Lamborghini да модифицират задните колони, които са допълнително усилени, за да защитават водача и неговия спътник при евентуално преобръщане, но същевременно осигуряват охлаждането на двнайсетцилиндровия мотор. Нов е и капакът на мотора, който остава прозрачен, но е оборудван с допълнителна централна греда.

Електрическото задно стъкло на Aventador Roadster  регулира силата на звука на двигателя, който достига до водача и неговият спътник, докато дефлекторът на челното се грижи за елиминирането на аеродинамичните шумове. Сред останалите екстри впечатление правят новите колела (20 цолови за предната ос и 21-цолови за задната), които са с цели 10 кг по-леки от стандартните, както и специалното лаково покритие Azzuro Thetis, заимстван от 1968 Miura Roadster.

Продажбите на Lamborghini Aventador Roadster започват през лятото на следващата година. Базовата цена преди таксите е 300 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus