Lamborghini ще пусне на пазара през 2014 година наследник на Gallardo. Преди броени дни за първи път на пистата Нюрбургринг бе уловен прототипа на Cabrera. Първата студия ще направи пред публиката на автосалона в Детройт предварителен преглед на предстоящото Lamborghini Cabrera.
Визуално някои елементи на модела са ориентирани към студията Egoista или към модела Sesto Elemento. Както и при предшественика, така и при Cabrera, занапред моделите ще бъдат с по един ауспух отляво и отдясно на бронята. Височината и ширината на Lamborghini Cabrera си остават същите, дължината малко е увеличена. В сравнение с предстоящото Audi R8 междуосието на Lamborghini е с няколко сантиметра по-късо.
Lamborghini Cabrera с ръбест интериор
В кабината виждаме сплеснат отдолу волан и централен скоростомер, който е ограден от цифров тахометър. Впечатляващи са извънредно ъгловатите ръбове на вентилационни отвори и ръбатия дизайн на арматурното табло.
В сравнение с настоящия модел наследникът Gallardo, изцяло в стил Lambo, ще трябва значително да намали теглото си, но за съжаление употребата на карбонов монокок няма да бъде възможна при този модел. В края на краищата суперспортният автомобил с работното обозначение LP724 ще бъде на базата на модулната платформа на второто поколение Audi R8, въпреки че алуминиевите и карбонови елементи ще доведат до намаляване на теглото на по-малко от 1,5 тона.
Наследникът на Gallardo с V10 и 600 к.с.
За задвижването на Lamborghini Cabrera се грижи модифицирания 5,2-литров V10 двигател, който може да развие 600 к.с. За предаването на мощността към четирите колела отговорността е поверена на седемстепенна трансмисия с двоен съединител. Все още не е ясно дали при наследника Gallardo ще има ръчна шестстепенна трансмисия. Също така не е ясно дали електрически мотор ще подкрепя бензиновия двигател.