Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Gallardo LP 550-2 Spyder: Когато искаш да се забавляваш!

17.11.2011 13:52
Туит

Задното предаване и спортните автомобили вървяха ръка за ръка през миналия век. Напоследък обаче задвижването на четирите колела завзема все по-голяма част от сегмента. Ето защо може спокойно да отнесем дебютиралия в Лос Андежелис Gallardo LP 550-2 Spyder към графата екзотика.

Това не е първият автомобил в настоящата моделна гама на Lamborghini, който използва само един двигателен мост. През 2009 г. италианците показаха Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni, който бе кръстен на едноименния тестови пилот на Lamborghini и на практика представляваше модифицирана версия на популярния LP 560-4. Ситуацията при Gallardo LP 550-2 Spyder не е много по-различна, но в случая става дума за кабриолет, а не купе.

Екипът от Сант'Агата Болонезе е извършил серия от промени по окачването и силовото предаване на Gallardo, за да стабилизира задната ос и да направи управлението достатъчно прецизно въпреки липсата на задвижващи предни колела. Аеродинамичният пакет също е модифициран, за да отговаря на новия баланс, както и настройките на ESP системата.

Под капака на Gallardo LP 550-2 Spyder работи същият 5,2-литров V10 с атмосферно пълнене, но максималната му мощност е ограничена на 550 к. с. (с 10 „коня“ по-малко спрямо LP 560-4). Въпреки това тежащият 1520 кг (със 140 повече спрямо Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni) автомобил ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и достига максимална скорост от 319 км/ч.

Коментари
comments powered by Disqus