Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Gallardo LP 570-4 Spyder Performante: Лек крем

18.11.2010 13:43
Туит

Напоследък специалните модели от Сант'Агата Болонезе стават все по-чести от обещанията на Богдан Николов, че проектът за Гран при на България предстои да бъде финализиран следващата седмица. В случая уникалното творение на Lamborghini е Gallardo LP 570-4 Spyder Performante.

Спортният модел на Lamborghini представлява открита версия на Gallardo Superleggera, тъй като благодарение на повсеместното използване на пластмаси, подсилени с карбонови нишки и алуминий теглото на Gallardo LP 570-4 Spyder Performante е сведено до 1485 килограма. Това го прави и най-лекият хайпърформанс (извиняваме се за тази чуждица, но в случая така и не намираме достатъчно точен български термин) кабриолет.

Промените по оптиката засягат новата предна част, агресивните прагове, изцяло плоския под, масивния дифузор и 19-цоловите колела с гуми Pirelli P Zero Corsa (235/35 за предната ос и 235/30 за задната). В салона инженерите от Сант'Агата Болонезе са оставили автоматичните прозорци, климатичната и мултимедийната системи, въпреки че основната цел при модела е максималното олекотяване. Не е спестена и системата за повдигане на предната ос, която помага при преодоляване на типичните градски препятствия.

Естествено, най-голямо внимание получава 5,2-литровият V10, който в случая генерира 570 к.с. при 8000 об./мин и 540 Нм при 6500 об./мин. Допълнителните 10 к.с. са резултат от новия мениджмънт на двигателя, като с тяхна помощ спортният кабриолет ускорява от място до 100 км/ч за 3,9 секунди (3,4 при Superleggera). Максималната скорост не е ограничена и достига внушителните 324 км/ч, за което съдейства шестстепенната автоматизирана e-gear трансмисия. При нормални условия разпределението на тягата между предната и задна ос е в съотношение 30/70, но при нужда 57% се прехвърлят към задната ос, която на свой ред е оборудвана с диференциал с ограничено приплъзване.

На този етап няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus