Lamborghini продължава своеобразния стриптийз на новия модел, който ще дебютира на автомобилния салон в Париж, с втория от общо шестте тийзъра.
Преди официалния дебют на новия Murcielago или Jota, както най-вероятно ще се казва моделът, ще видим още четири тийзъра. Вторият демонстрира карбонов капак, вероятно на двигателяния отсек, като двата реда отвори (общо десет) ни навеждат на мисълта, че за задвижването на спортния модел ще отговаря нe V12 мотор, както предполагахме, а V10. Дали е така, ще разберем на 30 септември във френската столица.
PR отделът на Lamborghini публикува успоредно с втория тийзър интервю с президента на компанията Щефан Винкелман, в което той обяснява какви са целите на марката и механизмите, с които тя ще ги реализира.
„Преди няколко години приоритетите бяха подредени по следния начин – максимална скорост, ускорение и поведение“, обяснява Винкелман. „Напоследък обаче нещата се промениха. Поведението и ускорението заедно с дизайна придобиха по-голямо значение. Скоростта вече не е толкова важна, защото всички спортни автомобили с лекота прехвърлят границата от 300 км/ч, а такава скорост не можеш да развиеш дори и на пистата, камо ли на нормален път. Мисля, че е време да поемем по друг път и да се фокусираме върху поведението и ускорението.“
„Ключовият фактор по отношение на по-доброто поведение и ускорението, този, който дава по-голямо удоволствие от шофирането, е съотношението мощност – тегло. Тук не говорим за максимална скорост. Не очаквайте в бъдеще да увеличаваме мощността (на нашите автомобили), най-малкото защото емисиите CO2 са важни и при спортните автомобили. Това означава, че от ключово значение ще бъде намаляването на теглото.“
Първият тийзър може да видите в галерията. Шпионските фотографии на Jota – тук, друг е въпросът доколко реалният модел ще отговаря на тях.