Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Murciеlago Roadster: Екстремистът

26.01.2007 17:01
Туит

Несравним, неумолим, безкромпромисен: откритата версия на Lamborghini Murciеlago LP 640, носеща наименованието Roadster, е още по-радикална от купето. Автомобилът е бърз като светкавица и дори при най-екстремни маневри остава като залепен за асфалта. Първи впечатления от изтребителя с 640 конски сили.

Тестовият автомобил беше екипиран със секвенциалната трансмисия с шест степени, която междувременно се оказа предпочитана от основната част от купувачите на Murciеlago; въпросната система, наречена E-Gear kostet, струва около 11 000 евро повече от конвенционалната шестстепенна трансимися с класически „пътечки”.  Смяната на предавките става с невероятна бързина чрез планки от волана.

Благодарение на системата за задвижване на четирите колела, четирите свръхшироки 18-цолови „валяци” с марка Pirelli така се вкопчват в асфалта, че не се стига дори до помен от свистене или свирене. Дори най-лекото натискане на педала на газта ви пресова в спортната седалка, а съзнанието ви се заема от чудовищния рев на дванайсетцилиндровата симфония, идваща непосредствено зад вас хоризонтът започва да се приближава със сюрреалистична бързина, а тягата остава респектираща дори над 4500 оборота в минута. Благодарение на ниската позиция на седене от въздушната струя се усеща малко, като полъхът дори освежава, без да пречи на пилота и копилота.

Според данните на производителя при свален гюрук са възможни до 330 километра в час, а с вдигнат покрив максималното темпо се ограничава до 200 км/ч, поради неизгодните аеродинамични показатели на малката текстилна „качулка”. В своята преработена версия, Roadster излиза на пазара след броени дни. Цената му в Германия е около 280 000 евро. Внушителна сума за хора с възможности и самочувствие. Все пак този автомобил е направен именно за такива хора...

 

Коментари
comments powered by Disqus