Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Reventon Roadster: На подиума

15.09.2009 10:06
Туит

Lamborghini представи официално роудстъра Reventon. Само двайсет такива машини ще излязат от фабриката на компанията в Сант’Агата Болонезе.

Откритата версия на дебютиралия точно преди две години Reventon тежи 1690 кг, което е само с 25 повече спрямо купето. Това е възможно благодарение на високоякостните стоманени профили на шасито и повсеместното използване на карбонови структури. От Lamborhini обясняват, че шасито на Reventon Coupe е изключително здраво и нуждата от модификации е била съвсем малка въпреки отстранения покрив.

Роудстърът по никакъв начин не се различава от своя донор – агресивни ъгловати форми, внимание към всеки детайл и много, наистина много мощ. 6,5-литровият атмосферен V12 слага юздите на 670 „коня“ (8000 об./мин) при максимален въртящ момент от 660 Нм (6000 об./мин). Благодарение на шестепенната автоматична е-gear трансмисия и двойното предаване предаване роудстърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди. Ако имате достатъчно финанси и смелост, стрелката на скоростомера може да достигне до изумителните 330 км/ч.

Дългият 4700 мм Reventon разполага с междуосно разстояние от 2665 мм, като широчината е 2058 мм, а височината – само 1132 мм. Двигателят е разположен надлъжно пред задната ос, а трансмисията е пред него, под централния тунел. Благодарение на тази конфигурация задните колела понасят 58% от общото тегло. Двете седалки са разположени максимално близко до пода, за да се постигне по-нисък център на тежестта. Просветът на спортиста в предната част може да бъде увеличен с 40 мм директно с натискането на един бутон, което улеснява употребата и в градски условия.

Окачването опред и отзад е с двойни напречни носачи с две пружини за предната ос и четири на задната. То контактува с асфалтовата настилка посредством 18-цоловите олекотени колела, „обути” с гуми 245/35 отпред и 335/30 отзад. Под тях срамежливо се показват композитните спирачни дискове с диаметър от 380 мм.

Инструменталния панел на Reventon Roadster за съжаление не е аналогов, като класическите уреди са заменени от три екрана. В интериора впечатление правят още карбоновите и алуминиевите панели, естествената кожа, комбинирана с алкантара и богатото оборудване.

От роудстъра Reventon ще бъдат произведени само 20 бройки. Всяка от тях ще струва 1,1 милиона евро с таксите. Продажбите започват следващия месец.

Коментари
comments powered by Disqus