Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Sesto Elemento: Твърдо да!

13.09.2011 09:58
Туит

Президентът на Lamborghini Щефан Винкелман потвърди, че прототипът Sesto Elemento, който бе представен на автосалона в Париж миналата година, ще се сдобие със серийна версия. Продукцията ще бъде ограничена на 20 бройки, като всяка една от тях ще струва 2 милиона евро.

Sesto Elemento използва 5,2-литровия V10 на LP 570-4 Superleggera, който генерира 570 к.с. и 540 Нм. Когато е оборудван с шестстепенната автоматична трансмисия e.gear, той ускорява от място до 100 км/ч за 2,5 секунди при максимална скорост от 300 км/ч (електронно ограничена).

Феноменалната динамика на тежащия само 999 кг. Sesto Elemento е следствие от съотношението тегло/мощност, което в случая е 1,75 кг за к.с. Това е възможно благодарение на повсеместното използване на пластмаси, подсилени с въглеродни влакна (CFRP).

От композитния материал е направен не само монококът, но и предната рама, каросерийните панели, краш структурите, част от елементите по окачването, колелата и дори полуоските. От PyroSic (композит от стъклокерамика) пък са изработени тръбите на изпускателната система.

Коментари
comments powered by Disqus