Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini ще участва с напълно нов модел в Женева

05.03.2012 12:17
Туит

Lamborghini ще ни изненада с нов модел по време на автомобилния салон в Женева. На този етап единственото, което знаем за него, е, че се казва Unica и че ще бъде представен този вторник.

На швейцарското автоизложение със сигурност ще присъства откритата версия на Aventador, но тя няма общо с модела, който италианците ни представят чрез качения в YouTube видеотийзър. Той ще се казва Unica и вероятно е серийната версия на прототипа Sesto Elemento, който дебютира в Париж още през 2010 г.

 

 

Sesto Elemento използва 5,2-литровия V10 на LP 570-4 Superleggera, който генерира 570 к.с. и 540 Нм. Когато е оборудван с шестстепенната автоматична трансмисия e.gear, той ускорява от място до 100 км/ч за 2,5 секунди при максимална скорост от 300 км/ч (електронно ограничена).

Феноменалната динамика на Sesto Elemento е следствие от съотношението тегло/мощност, което в случая е 1,75 кг за к.с. Това е възможно благодарение на повсеместното използване на пластмаси, подсилени с въглеродни влакна (CFRP).

От композитния материал е направен не само монококът, но и предната рама, каросерийните панели, краш структурите, част от елементите по окачването, колелата и дори полуоските. От PyroSic (композит от стъклокерамика) пък са изработени тръбите на изпускателната система.

Очаквайте повече информация за серийния модел във вторник, за когато е предвидена пресконференцията на Lamborghini.

Коментари
comments powered by Disqus