Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Lamborghini Urus: Накъде отива този свят

23.04.2012 10:34 2
2
2571893141
Туит

Lamborghini публикува официалните технически характеристики и фотографии на кросоувъра Urus, който ще направи своя дебют на автомобилния салон в Пекин. На този етап обаче няма потвърждение за неговото производство.

Чисто като концепция Urus следва плътно BMW X6, но се отличава с типичните за марката характеристики като масивните трапецовдини въздуховоди на предната броня, острите форми на челните светлини, агресивния аеродинамичен пакет и четирите накрайника на изпускателната система. Те са комбинирани с 24-цолови колела, регулируемо окачване и камери, които заместват традиционните странични огледала.

Максималната мощност на спортния кросоувър е „приблизително 600 к.с.”, се казва в прессъобщението на италианците, но там не е уточнено какъв точно е моторът. По всяка вероятност обаче става дума за 5,2-литровия V10. Той е комбиниран с трансмисия с два съединителя и система за двойно предаване. Въпреки впечатляващите динамични характеристики, Urus може да се похвали с най-ниските нива на вредни емисии благодарение на олекотената си конструкция.  

В салона на Urus впечатление правят кожената тапицерия на четирите седалки, мултифункционалният волан, който служи дори и за активиране на мигачите, TFT дисплеят, заместващ стандартните контролни уреди и множеството карбонови детайли, направени по т. нар. технология Forged Composite.

На този етап от Lamborghini не потвърждават серийното производство на Urus, но подчертават, че един евентуален кросоувър ще увеличи неимоверно клиентската им маса и ще има сериозен успех в Китай, Русия, Близкия Изток и САЩ. Прогнозите на италианската компания са за 3000 продажби годишно.

Коментари

СБ
То и за порше така се говореше преди да пуснат кайен, но сега вече се приема нормално а щом изкараха и следващ модел значи се купува.

Венци
Lamborghini Уруд! Това е гавра с институцията Lamborghini и не бива да вижда бял свят като сериен модел!

comments powered by Disqus