Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Land Rover DC100: Напускаме асфалта

15.11.2011 15:56
Туит

Land Rover ще участва на автосалона в Лос Анджелис с третата прототипна версия на бъдещия Defender. Този път основният акцент е върху офроуд капацитета на DC100.

Във Франкфурт тази есен британската компания обяви официално, че работи върху наследник на Defender и представи първите две прототипни версии. Положителните отзиви към тях бяха повече от критиките, но не липсваха и изказвания, че всъдеходът е изгубил ключовите си характеристики – добри офроуд показатели, комбинирани с висока надеждност. Вероятно това е и причината третият прототип да бъде оборудван с 20-цолови колела, върху които са монтирани гуми на Cooper за всякакъв терен, с шнорхел, който да позволява атакуването на дълбоки водни препятствия и с лебедка на предната броня, комбинирана с две куки за теглене.

Прототипът DC100 , представен във Франкфурт, използваше двулитров дизел с принудително пълнене, а DC100 Sport, аналогичен като обем и аритектура бензинов двигател. И двата бяха снабдени с осемстепенна скоростна кутия, постоянно двойно предаване и новата Terrain Response система. И при дизеловия, и при бензиновия мотор е предвидена възможност за хибридна компановка.

„Намерението ни е новият Defender да се появи на пазара в средата на дестилетието, но ни очаква много работа преди да се стигне до там. Тези прототипи са само началото на едно дълго пътуване“, коментира Джон Едуардс, бранд директор на Land Rover. „Дойдохме в Лос Анджелис, за да покажем DC100 и DC100 Sport и за да започнем активно да проучваме какви възможности има в Северна Америка за бъдещия Defender.“

Коментари
comments powered by Disqus